רשתות חברתיות - פעילות חברתית באינסטגרם
1. הקימו חשבון באינסטגרם ובנו רשת של עוקבים.
אינסטגרם, המאפשר לשתף קטעי וידאו קצרים ותמונות, הוא אחת מהרשתות החברתיות לשיתוף תמונות הפופולריות ביותר והוא משמש מותגים שונים כמו נייקי, סטארבאקס ועוד רבים אחרים.
הירשמו לאינסטגרם דרך דוא"ל או דרך פייסבוק. לאחר מכן מתגו את הדף שלכם באמצעות בחירת שם משתמש הזהה לשמות החשבונות האחרים שלכם ברשתות החברתיות ובאמצעות הוספת תמונת פרופיל או לוגו, מידע על החברה וכן את כתובת ה-URL של האתר שלכם.
הערה: חיבור חשבון האינסטגרם שלכם לחשבונות המדיה החברתית האחרים שלכם: פייסבוק, טוויטר, פורסקוור ופליקר.
2 הציגו היבטים שונים של המותג שלכם.
המותג שלכם הוא לא רק דבר אחד – המוצר או השירות שלכם. מדובר באנשים, בתעשייה ובערך. ערכו רשימה של הדברים המרכיבים את העסק שלכם. ניתן לפרסם תמונות וסרטונים של:
המוצרים שאתם מציעים;
מיקומים של המשרדים שלכם ושל המקומות שבהם המוצרים שלכם מיוצרים;
טיזרים למוצרים או לשירותים החדשים שלכם;
מאחורי הקלעים של העסק;
העובדים שלכם;
אירועים עסקיים;
הלקוחות שלכם המשתמשים במוצרים שאתם מוכרים.
שלבו תמונות וסרטונים רשמיים עם פעילויות משרדיות משעשעות, וזכרו לכלול קריאה ברורה לפעולה.
3. הוסיפו תגי hashtag# רלוונטיים לפרסומים שלכם.
בכל פעם שאתם מפרסמים תמונה או וידאו, זה חיוני לכלול hashtag רלוונטי (#) שיסייע למשתמשי האינסטגרם למצוא ולשתף את התוכן שלכם.
לפני שאתם בוחרים hashtag עבור המותג או העסק שלכם, חשוב להבין אילו מילות מפתח מגדירות אתכם ואת העסק שלכם. חשבו על hashtag המתאים ספציפית לנישה שלכם עבור העסק או האירוע שלכם.
לדוגמה, לעסקים מקומיים מומלץ ליצור Hashtag לשם העיר שבה הם פועלים (NewYork, #London#). זכרו ליצור Hashtag לסוג הנישה שלכם (#dentist, #flowers, #makeup) ולתעשייה (#marketing, #travel).
Hashtags יעזרו לכם להגיע לקהילות חדשות ולהשיג עוקבים חדשים.
4. עודדו את הלקוחות שלכם לפרסם באינסטגרם תמונות של המוצרים שלכם.
עודדו את העוקבים שלכם לפרסם תמונות שלהם עם קריאה לפעולה הקשורה לעסק שלכם. זוהי דרך יעילה לפתח קהילה. בקשו מהקוראים לפרסם תמונה של המוצר שלכם עם hashtag מיוחד, ואז אתם תוכלו להגיב עליה ולפרסמה מחדש.
מומלץ גם לקיים תחרות אינסטגרם כדי להשיג עוד עוקבים וכדי להפיץ את הידיעה על המותג שלכם.