המדריך של WEB CEO

רשתות חברתיות - פעילות חברתית בפייסבוק

1. צרו דף עסקי והביאו אוהדים לדף.

עדיף ליצור דף עסקי בפייסבוק כדי לקדם את העסק שלכם מאשר להשתמש בדף האישי שלכם. שלא כמו קבוצות פייסבוק, הדפים העסקיים בפייסבוק גלויים גם לאנשים שאינם רשומים אליהם ולכן הם מאונדקסים על ידי מנועי החיפוש, וזה מעניק לכם תוצאת חיפוש מוצקה הכוללת את שם העסק שלכם. בנוסף, הדפים העסקיים הם אמצעי נהדר לבניית קשרים ארוכי טווח עם העוקבים ועם הלקוחות שלכם.

היכנסו אל פייסבוק וצרו דף חדש. חשבו על מילות מפתח שיופיעו בשם הדף, שכן זהו אחד הגורמים החזקים ביותר המשפיעים על הדירוג בחיפוש פייסבוק.

עכשיו הגיע הזמן להוסיף תמונת פרופיל ומידע. אנשים רבים יראו רק את כרטיסיית המידע שלכם, אז דאגו שהיא תהיה קצרה ומרתקת. חשבו על האופטימיזציה של המידע שאתם כותבים והשתמשו במילות המפתח שלכם, שכן כל הכרטיסיות של פייסבוק מאונדקסות על ידי מנועי החיפוש.

טיפ: אם תקלידו כתובת אתר המתחילה ב-//:https בתיבת המידע תחת תמונת הפרופיל שלכם, פייסבוק יהפוך אותה לקישור לחיץ, ובדרך זו תוכלו להפנות את המבקרים לאתר או לבלוג שלכם בקלות.

 

2. צרו קבוצה בפייסבוק והתחילו להפעיל אותה.

קבוצות פייסבוק טובות לאירוח דיונים פעילים ולמשיכת תשומת לב במהירות. אתם יכולים להשתמש בקבוצה שלכם לשיווק ויראלי: אתם יכולים להזמין בקלות את כל החברים שלכם להצטרף לקבוצה וכל חבר בקבוצה יכול גם לשלוח הזמנות לחבריו.

צרו קבוצה וחשבו על שם קל ותיאורי בעבורה. היו מאוד ספציפיים באזור ה"תיאור", שכן הקבוצה שלכם תימצא על פי מילות המפתח שבהן השתמשתם. הגדירו גם קטגוריה וקטגוריית משנה המתאימות לקבוצה.

 

3. הצטרפו לקבוצות פייסבוק הקשורות לנישה שלכם.

השתמשו בחיפוש של פייסבוק כדי למצוא קבוצות רלוונטיות בתחום המומחיות שלכם. אתם יכולים לקחת חלק פעיל בדיונים, לענות על שאלות ולתת קישורים לפוסטים שלכם המעניקים ערך מוסף בנושאים שנדונו. זכרו שאף אחד לא אוהב קידום בוטה. היו מועילים ומעניינים ובססו את הסמכות שלכם, וכך תגרמו לאנשים לבקר בדף שלכם ואולי אף להפוך ללקוחות שלכם בעתיד.

 

4. התחילו לבסס את המעורבות החברתית שלכם בפייסבוק.

אחד הכלים החשובים ביותר לביסוס תקשורת עם הלקוחות ועם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הוא קיר הדף העסקי שלכם בפייסבוק.

דפים עסקיים בפייסבוק מעניקים לכם הזדמנות לקדם את העסק שלכם, אך קידום עצמי חסר בושה הוא עדיין רעיון מאוד לא טוב והוא אינו מועיל לפעילות המדיה החברתית. אתם חייבים להפוך את הביקור בדף שלכם לכדאי בעבור האוהדים שלכם. פרסמו תוכן רלוונטי מאתרים קשורים כדי להגדיל את הערך של הדף שלכם (היקף התוכן המותר עלה ל-5000 תווים בשנת 2011, אל תחששו להשתמש בכולם).

ודאו שאתם מתערבבים עם הקהל שלכם באמצעות השתתפות בדיון המתמשך. חפשו הזדמנויות להגיב על עדכוני סטטוס של אנשים אחרים והתחילו שיחות בדפים שלכם שבהן אחרים יכולים להשתתף.

 

5. הקימו דף מקום בפייסבוק.

פייסבוק מקומות מאפשרת למשתמשים לדווח על המיקום הפיזי שלהם בטלפונים החכמים או בדפדפן של מכשירים ניידים המחוברים לאינטרנט. כבעלי עסק, אתם יכולים להשתמש בתכונה זו כדי להכניס את העסק שלכם לרשימת המקומות באזור ולקבל מבקרים ממשיים.

דפי פייסבוק מקומות דומים לדפי מעריצים, בתוספת הדגשה על גבי מפה אינטראקטיבית של בינג בחלקו העליון של הדף.

התחילו בכניסה מהמקום שלכם (או הוסיפו אותו, אם הוא אינו מופיע ברשימת המקומות באזור), ולחצו על הקישור בתחתית הדף שאומר האם זה העסק שלך? סמנו את התיבה המאשרת שאתם הנציגים הרשמיים של העסק ולחצו על המשך באימות כדי להמשיך. לאחר מכן ספקו את פרטי הקשר של העסק שלכם, כולל המספר המזהה של העובד הפדרלי שלכם (אם זה אפשרי) וכן איזשהו תיעוד רשמי (תעודת התאגדות, סעיפים של תעודת ההתאגדות, רישיון עסק מקומי או הסמכת BBB).

לאחר שליחת המידע וקבלת האישור מצוות פעולות המשתמש של פייסבוק, יש לכם שליטה מלאה על דף המקום החדש שלכם.

השארת תגובה