ניהול פרופיל קישורים איכותי
תהליך הבנייה והניהול של פרופיל קישורים איכותי מתחיל בלמידה, מעקב ותכנון אסטרטגי נכונים. מימוש התכנון הוא החלק הקל. WebCEO מעניקה לכם את המידע והכלים הנדרשים לתכנון פרופיל הקישורים ולשיפורו.
הימים שבהם כמות הקישורים הייתה אחד מהגורמים החשובים ביותר בקידום האתר בגוגל חלפו להם. היום, יותר מתמיד, הכמות איננה גורם העומד בפני עצמו ואף להיפך, כמות גדולה מדי של קישורים נכנסים יכולה להפיל את האתר.
ניהול פרופיל קישורים איכותי דורש, בין היתר, ניטור של איכות הדפים והאתרים המקשרים, של תוכן מלל הקישורים, של הדומיינים וסיומות הדומיינים, של גיוון דפי הנחיתה ושל פרמטרים נוספים. WebCEO מציעה למקדם האתרים 18 יישומונים לניטור הפרמטרים השונים!
ריגול אחר קישורים נכנסים למתחרים
באמצעות WebCEO תוכלו ללמוד מההצלחות ומהכישלונות של המתחרים שלכם ולעקוב מקרוב אחר פרופיל הקישורים שלהם. הכלי מאפשר לכם לאתר מקורות קישורים איכותיים המצביעים למתחרים שלכם ואינם מצביעים אליכם.
המידע המוצג בכלי נלקח מתוך Majestic וכולל, מלבד הקישור עצמו, גם פרמטרים נוספים, כגון URL Trust Flow, URL Citation Flow, Domain Trust Flow, האם הקישור הוא NoFollow ואת התאריך שבו אותר הקישור לראשונה.
בכל שלב תוכלו למיין, לסנן ולייצא את הנתונים לגיליון אקסל ו/או לקובץ PDF.
השוואת פרופיל קישורים למתחרים
ב-WebCEO תוכלו לבחור עשרה מתחרים שונים ולהשוות בין פרופיל הקישורים הנכנסים שלהם לזה של האתר שלכם.
ההשוואה כוללת פרמטרים מתוך Majestic ו-MOZ. בין הפרמטרים השונים תוכלו למצוא את Domain Trust Flow, Domain Citation Flow, Moz Page Authority, Moz Domain Authority, מספר ומגמת הקישורים הנכנסים, מספר הדומיינים המקשרים, מספר הקישורים מאתרים סמכותיים ועוד.
ניטור כמות הקישורים הנכנסים ואיכותם
באמצעות WebCEO תוכלו לעקוב אחר הקישורים הנכנסים לאתר שלכם ולקבל בעבור כל קישור מידע חיוני, כגון מלל הקישור, כתובת הדף המקשר, סטטוס הקישור, URL Trust Flow, URL Citation Flow ומידת רעילות הקישור. מידע זה נלקח ברובו מתוך Majestic ו-MOZ.
המערכת תדגיש קישורים חדשים שנוספו וכאלו שהוסרו. בכל שלב תוכלו למיין, לסנן ולייצא את הנתונים לגיליון אקסל ו/או לקובץ PDF.
התראות על קישורים נכנסים רעילים
לאיכות הקישורים הנכנסים לאתר השפעה בלתי מבוטלת על דירוג האתר במנועי החיפוש. קישורים נכנסים באיכות נמוכה (רעילים) יכולים לפגוע אנושות בדירוג האתר ואף לגרום להענשתו ולהסרתו מהתוצאות במנועי החיפוש.
WebCEO תתריע בפניכם על קישורים בעלי איכות נמוכה ותאפשר לכם להגיש לגוגל בקשה להסרתם ממנוע החיפוש (במקרים שבהם אתם לא אחראים לקישורים הללו).
למומחי קידום אתרים מאפשרת המערכת לשנות את נוסחת רעילות הקישורים לכל פרויקט בנפרד. אפשרות זו הכרחית במקרים של קידום אתרים בשווקים שונים – תחרותיים יותר ופחות.
מעקב קישורים
מומחי קידום אתרים משקיעים מחשבה, זמן ומאמץ רבים במציאת מקורות קישורים איכותיים וכן ב"שמירה" על קישורים אלו. קישורים המצביעים לאתר ממקור איכותי הם בעלי ערך גבוה לבעלי האתר. השאיפה היא שקישור איכותי כזה יישאר לתמיד, שהדף המקשר יאונדקס במנוע החיפוש בצורה מסוימת, שהקישור יהיה אורגני ושהדף לא יזדהם בקישורים נוספים ככל שעובר הזמן.
ל-WebCEO יש מנגנון הבודק את הקישורים הללו ואת הדפים שמהם יוצאים הקישורים. בכל מקרה של שינוי, הן של הדף הן של הקישור, תתריע בפניכם המערכת על הבעיה באמצעות הממשק ו/או במייל.
התנערות מקישורים
הטיפול בקישורים נכנסים רעילים או בעלי איכות נמוכה צריך להיות זהיר, מחושב ומתועד היטב. רשימת ההתנערות מקישורים במערכת WebCEO תסייע לכם בדיוק בכך. לאחר שהמערכת תתריע בפניכם על קישורים מסוג זה, תוכלו לבחור אילו מהם להכניס לרשימת ההתנערות מקישורים (דפים או דומיינים), ליצור קובץ התנערות בעבור גוגל ולהגישו בקלות ובמהירות.
המערכת תתעד את מועד הגשת הקובץ ואת הכתובות הנכללות בו ואתם תוכלו לחזור ולהגיש קובצי התנערות מעודכנים לפי הצורך.