מתחרים מסוכנים ואסטרטגיית קידום

כלי מתחרים מסוכנים ב-WebCEO יאפשר לכם לעקוב אחר כל האתרים המתחרים באתר שלכם בעבור מילות המפתח שהגדרתם במנועי החיפוש השונים ולבחור באסטרטגיית הקידום המתאימה ביותר.

תוכן:
00:10 – מיהם האתרים המתחרים שלכם?
00:40 – ומיהם המתחרים המסוכנים מביניהם?
01:05 – כיצד ניתן להבדיל בין אתרים מתחרים לאתרים מסוכנים?
03:40 – איך WebCEO עושה זאת עבורנו באופן אוטומטי?
04:06 – היכן נמצא כלי המתחרים המסוכנים במערכת?
04:30 – ציון התנועה של WebCEO
07:15 – תיאור כלי המתחרים המסוכנים
09:15 – מציאת המתחרים המסוכנים בעבור קבוצות מילים שונות במנועי החיפוש השונים
11:20 – איתור מילות מפתח אשר בהן מתחרה מסוים מתחרה בכם
13:08 – מהי האסטרטגיה הנכונה לקידום האתר?
16:10 – סימון ומעקב אחר אתרים מתחרים
16:50 – הפקת דוח מתחרים מסוכנים

מטמון תוצאות החיפוש של גוגל

מערכת WebCEO מתעדת צילום של דפי תוצאות החיפוש בגוגל ובאופן זה היא מאפשרת לנו לראות כיצד נראות תוצאות החיפוש בכל מקום בעולם ללא צורך בשרתי PROXY למיניהם ובנוסף לזהות ולעקוב אחר המתחרים במנועי החיפוש הלוקאליים.

תוכן:
00:20 – למה משמש מטמון התוצאות?
00:52 – היכן מתחבא מטמון התוצאות?
01:24 – תוצאות החיפוש של גוגל בכל העולם
02:11 – תיאור המטמון
05:09 – גרף היסטוריית הדירוגים
05:52 – מעקב אחר מתחרים, מאמרים, פרופילים חברתיים, פוסטים אורחים ועוד
08:20 – מבט על דף תוצאות חיפוש היסטוריות בגוגל
09:40 – ייצוא תוצאות המטמון לקובץ PDF ולקובץ CSV
12:00 – הגדרת מנועי חיפוש לוקאליים
12:40 – הגדרת אתרי מראה וסאב דומיינים ומעקב אחר אתר מובייל
13:05 – הגדרת כתובות חלופיות לצורך מעקב אחרי מאמרים שפרסמתם, בלוגים, פרופילים חברתיים ועוד
13:32 – הגדרות למעקב אחר תוצאות וידאו, תמונות, חדשות, קניות וגוגל לוקאל (מפות)

העברת פרוייקט ל HTTPS

אם יש לכם אתר שעבר ל HTTPS תוכלו בצורה קלה ופשוטה לעדכן את הפרוייקט ב WebCEO כך שההיסטוריה של הדירוגים, מעקב המתחרים, אירועים, קישורים במעקב וכו' ישמרו.

תוכן:
00:00 – אז על מה מדובר?
00:25 – מה נדרש לפני המעבר?
00:50 – צ'קליסט למעבר לפרוטוקול מאובטח HTTPS
01:30 – העברת הפרוייקט ב WebCEO ל HTTPS
02:12 – הרשאת גישה ב GSC לנכס החדש

תיוג מילות מפתח

מנגנון תיוג מילות המפתח במערכת WebCEO מאפשר לנו לזהות ולעקוב אחר המתחרים האמיתיים שלנו בעבור קבוצות של מילות מפתח, לפלח את הנתונים המוצגים ביישומונים, לנהל את מילות המפתח בצורה יעילה ולהפיק דוחות לקבוצת מילים.

תוכן:
00:00 – למה כדאי לתייג מילות מפתח ב-WebCEO?
02:12 – איך מתייגים מילות מפתח?
04:19 – שילוב מנצח – עבודה עם תגיות בכלי המתחרים המסוכנים
06:18 – סינון מילות מפתח בדוחות הדירוגים (מפורט ומקוצר) ובסל מילות המפתח
07:25 – סינון מילות מפתח ביישומונים שבסקירה הכללית
08:48 – הפקת דוחות PDF ממוקדים לקבוצות מילים באמצעות ערכות יישומונים

התגובות מאופשרות לרשומים בלבד. ההרשמה חינם.