המדריך של WEB CEO

ניתוח מתחרים

1. חקרו את דירוגי האתרים המתחרים.

כלי עזר: מדדי מתחרים

על מנת ליצור עסק מצליח באינטרנט עליכם למשוך יותר לקוחות מאשר המתחרים שלכם. ניתוח תחרות נותן לכם את המידע הדרוש לכם כדי להבדיל את עצמכם משחקנים אחרים בענף. מידע נוסף על ניתוח מתחרים תוכלו למצוא בקורס קידום אתרים המקוון.

כדי להתחיל ניתוח תחרותי, עליכם לבנות רשימה של האתרים המובילים בשוק שלכם. המטרה העיקרית של ניתוח התחרות היא לחזות היכן המתחרים שלכם עשויים לגבור עליכם וללטש את האסטרטגיה השיווקית שלכם כדי למנוע זאת. על כן זה חיוני לעקוב אחר דירוגי המתחרים ולהבין אילו מילות מפתח ואילו דפים דורשים את הטיפול המיידי שלכם. 

 

2. נתחו את פרופילי הקישורים של האתרים המתחרים.

כלי עזר: מדדי מתחרים

ניתוח פרופיל הקישורים של המתחרים נותן לכם מידע על ביצועי האתר שלכם בהשוואה למתחרים ומראה לכם כיצד עליכם לשפר את פרופיל הקישורים שלכם במטרה לגבור על מתחרים אלה. שימו לב לפרמטרים הבאים של המתחרים שלכם: Domain Trust Flow, Domain Citation Flow, Moz Domain Authority, Moz Page Authority

 

3. עקבו אחר תנועת המבקרים באתרים המתחרים.

כלי עזר: מדדי מתחרים

למרבה הצער לא ניתן לדעת את המספר המדויק של המבקרים באתרים המתחרים בכם אולם תוכלו להיעזר באמדן מספרי מתוך Alexa.

סקירה כללית של אומדן התנועה באתרי המתחרים שלכם יכולה ללמד אתכם על רמת הפופולריות שלהם.

 

4. נטרו את שמות המותג של המתחרים ואת הפעילות שלהם ברשתות החברתיות.

כלי עזר: ניטור ויראליות ברשת

ניטור שמות המותג של המתחרים מאפשר לכם להיות מעודכנים בכל אזכור שלהם באינטרנט מהר ככל האפשר ולהגיב על אזכורים אלו בהתאם.
מעקב אחר אזכורים חברתיים מאפשר לכם לנתח את הפעילויות של המתחרים שלכם בפייסבוק וב-Pinterest ולהגדיר אמות מידה ריאליות עבור המותג שלכם.

זכרו כי המתחרים שלכם משתנים ומשתפרים כל הזמן. הם יתאימו את הגישה שלהם ויעדכנו את מסעות הפרסום שלהם על מנת לנסות ולשפר את התוצאות. על כן, ניתוח המתחרים שלכם צריך להיות תהליך מתמשך. זה לא משהו שאתם יכולים לעשות פעם אחת ואז לשכוח ממנו.

השארת תגובה