המדריך של WEB CEO

מיקרו בלוגינג

1. צרו חשבון טוויטר.

צרו חשבון בטוויטר ומלאו את פרטי הפרופיל שלכם. דאגו שהפרופיל ייראה אישי, פרסמו תמונת פרופיל מעניינת. השתמשו בשם משתמש קצר ושקל לזכור. חשוב: צרו חשבון טוויטר מקצועי ואיכותי, שכן למעשה זהו קו ישיר ללקוחות שלכם.

בנוסף, זכרו שמנועי החיפוש יאנדקסו את פרופיל הטוויטר שלכם, ועל כן חשוב למטב אותו ככל הניתן. חשבו היטב ולעומק על שם המשתמש שלכם ועל ה"ביוגרפיה" שאתם בוחרים לכתוב, שכן גוגל מציגה את ה"ביוגרפיה" של הפרופיל בתגית התיאור (Description) של התוצאה שלכם. טוויטר אומרת שאתם יכולים לשנות את שם המשתמש שלכם בכל עת, אך פעולה זו תגרום לאובדן כל הציוצים שפרסמתם בעבר וכן את כל המיקומים שהם השיגו.

טיפ: אם הפרופיל הרצוי לכם כבר נלקח, החדשות הטובות הן כי טוויטר לוקחת בחזרה כל פרופיל שאינו פעיל במשך יותר משישה חודשים. אתם יכולים לקבל הודעה מטוויטר כאשר שם המשתמש הרצוי הופך לזמין.

 

2. התחילו לצייץ עדכונים בטוויטר.

התחילו לפרסם עדכונים הקשורים לנושא שלכם בטוויטר. צייצו על חידושים בנישה שלכם, תנו עצות, חלקו את סודות המקצוע שלכם. השתמשו ב-hashtag# בעת פרסום ציוצים על נושא מסוים. חפשו נושאים טרנדיים לכתיבה (השתמשו ב-hashtag# לצורך חיפושם).

הקפידו לא לצייץ על המוצר או על השירות שלכם בלבד. לאחר כמה הודעות על משהו מדהים שקרה היום או על בדיחה מצחיקה ששמעתם וכו', אתם יכול להחליק פנימה גם ציוץ אחד או שניים המפרסמים את המוצר או את השירות שלכם.

 

3. עקבו אחר חשבונות טוויטר איכותיים.

השתמשו באפשרות המעקב אחר חשבונות טוויטר איכותיים כדי לקבל עוד עוקבים. השתמשו בקטגוריות כדי למצוא אנשים רלוונטיים למעקב. עקבו אחר אנשים שעוקבים אחריכם (אלא אם הם ספאמרים ברורים).

 

4. הטמיעו את הפיד שלכם בטוויטר באתרים שלכם.

הוסיפו את כפתור הטוויטר לאתר או לבלוג שלכם. כפתור זה יעזור לכם להשיג עוקבים נוספים מקרב קוראי האתר שלכם.

 

5. הגבירו את מעורבותכם בטוויטר.

קראו כמה ציוצים שכתבו העוקבים שלכם, הציגו שאלות והשיבו על שאלות, צייצו מחדש ציוצים שנראים לכם ראויים (אבל אל תעשו זאת לעתים קרובות), תגמלו אנשים שמצייצים מחדש את הציוצים שלכם. השתמשו ב-Monitter, ב-TweetGrid או בכמה מחוונים מבוססי אינטרנט טובים אחרים לביצוע חיפושים בטוויטר בזמן אמת אחר hashtags וציוצים. התייחסו לפונקציונליות החיפוש המיוחדת המובנית של אפליקציות פופולריות לדסקטופ כמו Seesmic או TweetDeck או לפלטפורמות לניהול מדיה חברתית עם אוריינטציה עסקית כגון HootSuite.

 

6. בדקו את הטאב @.

טוויטר מציעה את טאב התשובות @ כדי שתוכלו לבדוק ולספק תשובות במידת הצורך. כדי להפוך את התהליך לאוטומטי, השתמשו במוצרי לקוחות ותוכנה.

 

7. קחו חלק פעיל בקבוצות בטוויטר.

חפשו קבוצות טוויטר הקשורות לנישה שלכם ועקבו אחריהן. אם אתם מוצאים קבוצות פעילות ועוקבים אחריהן, זה עשוי לעזור לכם בהגדלת החשיפה הממוקדת שלכם.

 

8. השביחו את רשימת העוקבים שלכם.

רעננו באופן קבוע את רשימת האנשים שאחריהם אתם עוקבים. הפסיקו לעקוב אחר אנשים שאינם עוקבים אחריכם בחזרה. ודאו כי אינכם עוקבים אחר חשבונות ספאם.

 

9. השתמשו באפליקציות ובמובייל בכדי לצייץ מכל מקום.

התקינו אפליקציה חיצונית המאפשרת לצייץ על פי לוח זמנים קבוע ולעקוב אחר @ תגובות הממוענות אליכם. השתמשו במכשירי מובייל על מנת להיכנס לטוויטר כאשר אתם רחוקים מהמשרד.

 

10. צייצו סיכומים שבועיים.

פרסמו סיכום שבועי של האירועים הקשורים לעסק שלכם. אלו יכולים להיות פרויקטים מתמשכים, מוצרים חדשים, השקות, פוסטים בבלוגים, תערוכות, כנסים וכו'. חזרו על הציוצים החשובים ביותר כמה פעמים במשך כמה ימים.

 

11. הריצו קמפיין Hashtag.

Hashtags (#) הם דרך מצוינת למתג קמפיין, ליצור באז, לקדם מוצר או שירות חדש, להניע ציוצים חיים לאירוע או להניע עוקבים חדשים.

רוב האנשים מכירים hashtags, אך באמצעות הוספת # לפני מילה או קבוצת מילים, ללא רווחים בין המילים, אתם יכולים להפוך אותן למילות מפתח ניתנות לחיפוש שאותן יכול טוויטר לארגן ולסווג לתוך ערימת תוצאות. ערימת תוצאות זו ניתנת לצפייה כאשר מישהו בטוויטר מחפש את ה-hashtag שלכם. התוצאה? אתם יכולים להניע, לכוון, ולפקח על דיון בנושא מסוים, שאחריו ניתן לעקוב בזמן אמת.

השארת תגובה