לכלי מחקר מילות המפתח במערכת WebCEO נוספה עמודה שימושית חדשה – עלות ממוצעת לקליק. נתון זה מתייחס למחיר הממוצע ההיסטורי שהמפרסמים שילמו עבור מילת המפתח, והוא מופיע באופן אוטומטי בדוחות "קבל הצעות למילות מפתח" ו"ריגול אחר מתחרים" ואינו מופיע בדוח "מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל". לסל מילות המפתח תוכלו לבחור להוסיפו בעצמכם – ראו בתמונה למטה:
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס להגדרות הכלי ובאזור ה"עמודות" לסמן וי לצד האפשרות "המחיר הממוצע לקליק (Avg. CPC)" ואז ללחוץ על כפתור "שמור". העמודה תתווסף לטבלת המילים ותציג את הנתונים הרלוונטיים.